Maloprodajne cena robe i usluga više za 2,8 posto

Bez autora
Nov 13 2012

Indeksi potrošačkih cena se definišu kao mera prosečne promene maloprodajnih cena robe i usluga koje se koriste za ličnu potrošnju. Cene ovih proizvoda i usluga u oktobru 2012. godine, u odnosu na septembar 2012. godine, u proseku su povećane za 2,8 posto.Potrošačke cene u oktobru 2012. godine, u odnosu na isti mesec 2011. godine, povećane su za 12,9 posto, dok su u odnosu na decembar 2011. godine povećane za 12,7 posto.

Maloprodajne cena robe i usluga više za 2,8 postoIndeksi potrošačkih cena se definišu kao mera prosečne promene maloprodajnih cena robe i usluga koje se koriste za ličnu potrošnju.

Cene ovih proizvoda i usluga u oktobru 2012. godine, u odnosu na septembar 2012. godine, u proseku su povećane za 2,8 posto. Potrošačke cene u oktobru 2012. godine, u odnosu na isti mesec 2011. godine, povećane su za 12,9 posto, dok su u odnosu na decembar 2011. godine povećane za 12,7 posto, saopštio je Republički zavod za statistiku.

Posmatrano po glavnim grupama proizvoda i usluga klasifikovanih prema nameni potrošnje u oktobru 2012. godine, u odnosu na prethodni mesec, najveći rast cena zabeležen je u grupama Alkoholna pića i duvan – za 11,1 posto, Rekreacija i kultura – za 4,3 posto, Hrana i bezalkoholna pića – za 3,1 posto, Stan, voda, električna energija, gas i druga goriva – za 2,2 posto, Nameštaj, pokućstvo i tekuće održavanje stana – za 1,9 posto, Komunikacije i Odeća i obuća – za po 1,5 posto i Restorani i hoteli – za 1,1 posto.

Cene ostalih proizvoda i usluga nisu se bitnije menjale.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik